رویانیان: نه با خلعتبری کار دارم، نه با نکونام
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، چهارشنبه بعد از ظهر تعدادی از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر رفته بودند تا سرمربی جدید تیم خود را ببینند. اما مسئولان باشگاه از ورود آن‌ها و عكاسان به درفشی‌فر جلوگیری كردند. هواداران هم كه فكر می‌كردند محسن عاشوری مربی پرسپولیس عامل پشت در ماندن آن‌هاست، علیه او شعار دادند. هواداران از علی كریمی و سردار رویانیان خواستند تا اجازه دهند آن‌ها وارد ورزشگاه شوند. سرانجام با موافقت رویانیان، هواداران و عكاس‌ها وارد ورزشگاه شدند. یكی از هواداران از رویانیان پرسید: «سردار با خلعتبری قرارداد نمی‌بندید؟» كه رویانیان در جواب او گفت: «من دو میلیارد تومان به خلعتبری نمی‌دهم. نه با خلعتبری كار دارم نه با نكونام. من بازیكنان تیم و سرمربی را جذب كرده‌ام و ان‌شاءالله خوب نتیجه می‌گیریم.» همان لحظه دوباره یكی از هواداران سوالی در مورد احتمال جذب خلعتبری پرسید كه رویانیان در جوابش گفت: «گفتم كه با او كاری ندارم. یك دفعه دیگر هم در مورد خلعتبری بپرسید، می‌گویم دیگر راهتان ندهند داخل ورزشگاه.»


:: بازدید از این مطلب : 297
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: